Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

søndag, april 15, 2007

Kontakt annonser

Vi syntes veldig synd på de ensomme i gjengen vår siden det er blitt så mange par i det siste. Så vi tenkte vi kunne hjelpe dem litt.

Trofast person søkes: Hei, jeg heter Hilde og er kristen. Jeg er 18 år og søker en person mellom 17 og 19 år. Jeg er penere enn de fleste og det bør du også være. Du bør også være morsom, slik som jeg er. Mine bryster er lik to rådyrkalver, lik gasellens tvillinger som beiter mellom liljer. På fritiden min jobber jeg som dyne. Jeg har mange gode kunder, spesielt Leiras Par, men lengter etter en som kan gi meg det lille ekstra. Så hvis du trenger en myk og god person som kan varme deg litt på kalde høst-kvelder, så ikke nøl med å ta kontakt.

En å dele livet med: Hei, jeg heter Vilde og er prestedatter. Jeg er snart 18 år og du bør være mellom 8 og 14 år. Jeg har tidligere vært gift og har dermed veldig god erfaring med ekteskap. Jeg er en aktiv jente og du bør gå fort for å holde følge med meg.
Jeg har en flerkulturell bakgrunn både som same, nordmann og neger. Så det spiller ingen rolle hvor du kommer i fra.
Jeg har en fin og solbrun hud hele året. Så hvis du tiltrekkes av eldre kvinner og fascinert av det eksotiske. Ta kontakt. Jeg venter på deg.

Desperat: Hei, jeg heter Richard, jeg er snart 24 år og drømmer om å gifte meg før jeg er 25. Så vær rask, vi har dårlig tid.
Jeg bor på Bedehuset og liker å omgi meg med stearinlys, mens jeg ser en romantisk film, men lengter etter å dele dette med en.
Jeg har en hud som fremhever mine hvite tenner, som er som en hjord av nyklipte sauer som stiger opp fra badet. Og mitt krusende hår er som en hjort som bølger seg nedover Gilead-fjellet.
Jeg elsker å synge og ønsker å ta den neste duetten med deg. Høres det fristende ut så ta kontakt, alder ingen hindring. Richy Boy er klar for deg!!!

Svar på kontakt anonnesene kan legges igjen som en komentar.

10 Comments:

  • At søndag, april 15, 2007 7:27:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Hahaha! Lenge siden jeg har ledd så mye!! Haha.. Tror jeg dør på meg!
    Men tusen takk for at dere hjelper meg litt, det var jo veldig snillt =) Men jeg begynner jo å lure på om jeg skal ta det positivt eller negativt at jeg stadig vekk blir nevnt som myk...?

    Jeg håper denne posten skal hjelpe oss alle tre...!

     
  • At søndag, april 15, 2007 8:04:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    positivt, kjære venn. Ta det positivt! Vi håper også det hjelper, hvilket vi har stor tro på. Nå får dere vente i spenning;)

     
  • At søndag, april 15, 2007 8:38:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Jååå... Jeg får vel takke jeg å, selv om jeg kanskje synes dere kunne strekke det til 15 år iallefall.

     
  • At søndag, april 15, 2007 2:15:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    hehe!! takk skal dere ha!! hvis jeg ikke får napp nå, så er det ihvertfall ikke deres skyld!! igjen 1000 takk! hilsen Richard

     
  • At tirsdag, april 17, 2007 9:56:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Siden jeg er ganske varm av meg tror jeg det funker dårlig med Hilde.

    Vilde, jo vi har vært gift før. Å jeg må si du så utrolig bra ut den kvelden. Ikke det at du er stygg nå, men.. Siden du kun kan ha folk opp til 14 blir det uaktuelt. Vi er jo også skilt..

    Richard. Hmm. Jeg er vel bedre på spillinga enn synging. Men, hvem vet??

     
  • At tirsdag, april 17, 2007 11:18:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Siden vilde og Hilde er uaktuelle, må det jo bli du og Richard!!! Richard synger så høyt at han overdøver deg uansett...

     
  • At tirsdag, april 17, 2007 2:47:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    richard he ein voldsam stemme når han først tek mikrofonen, han e dessutan ein kjekk og stramm kar,
    helsing frå .....&.......

     
  • At torsdag, april 19, 2007 1:52:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    hei Anders! koselig at du vurderer meg, men syntes du skal holde deg til gitaren, ikke fordi du ikke kan synge, men prøver på en fin måte å si at jeg tror det er uaktuelt...... og tellef takk skal du ha for gode ord! håper det er ei herlig jente, som også har den oppfatningen av meg... hadde liksom vært så mye greiere!!hilsen RIchard

     
  • At torsdag, april 19, 2007 1:55:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    må også bare si at denne bloggen er fantastisk!!... og vil takke leiras par, for den omtanken dere har for deres single venner... dere prøver på det hardeste.... akkurat som oss, single... vi får bare håpe det bærer frukter..
    hilsen Richard

     
  • At torsdag, april 26, 2007 1:26:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    vårkonsert med rabakoret til søndag kl 16:))) anbefales virkelig!!
    kom å se mange sangglade søte barn!!!

    kom kom kom

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters