Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

søndag, mars 04, 2007

Spådom

Vi fortsetter våre presise og korrekte spådommer. Her er det ingen kjære mor, for dette er slik fremtiden kommer til å bli. Det er dessverre ikke noe vi kan få gjort med det.

Solveig - Vår kjære sy-dame vil fortsette å strikke, sy, hekle og brodere til evig tid. Så snart hun blir ferdig med votten, begynner hun å strikke på noe annet. Som yrke vil Solveig bli designer og mote-ekspert i KK. Hun får seg en trendy og fargerik mann og sammen får de noen jålete og moteriktige barn. Mannen til Solveig vil være en svensk neger. Solveig vil også få æren av å pusse opp leiligheten til Leiras Par og i tilleg til dette få være designer av Leiras Par sitt bryllups-tøy.

Stray – Denne muskelbunten trener og trener og kommer til og få seg en stor karriere som Bodybuilder. Han vil selvfølgelig til å fortsette som trommis, men får problemer med at han er så sterk at han rett og slett slår dem i stykker. Denne kraftkateten vil jo såklart fortsette med sykling, men blir dessverre disket p.g.a. dytting og knuffing. Da er det jo de stor, brede skuldrene som står i veien. Han vil flytte inn i et palass av et hus og vil ikke lide noen slags form for økonomisk nød.

Tjomsland – Denne alt mulig kvinne får så absolutt aldri nok av trekkspill. Og bytter derfor pianoet mot et trekkspill. Hun gifter seg i ung alder, med en kokk. Derfor får hun tilgang på masse god mat og kommer til å bli god og stor, veldig stor. Men dette er jo ikke så farlig for hun har jo trekkspillet og trøste seg med, og ikke minst alle de gode minnene fra Cabaret. Hun vil få fem barn og kommer til å flytte inn i en knøtt liten leilighet. Som yrke vil hun bli profesjonell trekkspill spiller.

Karoline – Denner sanglerken kan jo aldri få bestemt seg, og forandrer mening fra dag til dag. Hun vil fortsette å synge og kommer til å få det som levebrød. Kniven vil dessverre ikke bli noe skarpere, men julegaven fra Leiras Par kommer hun til og få god nytte av. Karoline vil etter hvert syntes det blir kjedelig å bo så helt alene, men får ikke flyttet før hun blir TV-kjendis. Fordi hun blir med på TV-programmet ”Der ingen skulle tru at nokon kunne bu”.

Richard – Denne single, litt forvirrede unge mannen kommer til å være singel så lenge han lever. Han er nå 22 år gammel, tror han selv (men han er 23). Han kommer aldri til å flytte ut av Lund bedehus frivillig, noe Leiras Par syntes er litt dumt.
Richard elsker kor, så han skal danne seg et eget kor som heter ”Klang”. Ellers kommer han til å bli medlem ”Lund Kor” og kommer til å være leder på Bibelklassen for evig tid. Og han blir den eldste Leir-sjefen.




14 Comments:

  • At mandag, mars 05, 2007 6:15:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Nå håper jeg virklig at alle er fornøyde, for dette hørtes ganske så riktig ut i mine ører =)

    Koselig å se deg på skolen i dag Katrine!

     
  • At mandag, mars 05, 2007 7:28:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Koselig å se deg også Hilde!!
    Nå er d snart deres tur til å komme på besøk til oss...
    Våre spådommer slår aldri feil..

     
  • At mandag, mars 05, 2007 7:37:00 a.m., Blogger Martin said…

    siden jeg nå ikke er blitt inkludert på noen av påstene deres (verken noen av spådommene, eller vitse-posten) har jeg bestemt meg for heller ikke å bruke så lang tid på å skrive en kommentar. jeg tenkte jeg bare skulle skrive en skikkelig kort en, rett og slett fordi dere heller ikke har tatt dere så veldig god tid til å skrive til (om) meg. Rett og slett derfor kommer dette til å bli tidenes korteste kommentar.
    Forresten så kan jeg jo si til øyvind at selv om dere leder tellinga på bloggen, så ligger jeg nå temmelig godt ann når det gjelder max kommentarer.
    jeg er ikke helt sikker på om jeg vil si det til øyvin eller ikke...hmmmmmmmmm......
    jo, jeg tror jeg gjør det.

    vel, siden denne kommentaren ble så kort som den ble, kan jeg henvise til kjetils kommentar på enpen si nye post "oppdatering" (kommentar nummer 3). rett og slett fordi dere kanskje føler det ikke helt holdt å lese denne kommentaren. ..men det får jo dere avgjøre.

    ja, ja..da får vel jeg takke for meg.
    takk for meg.

     
  • At mandag, mars 05, 2007 10:35:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Neste gang lover vi å lage en hel post som handler bare om deg Martin!!!

     
  • At tirsdag, mars 06, 2007 9:48:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Dere har nå fått an! Les mer på min og Ingvills blogg.

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 4:31:00 a.m., Blogger Katrine said…

    HAHAHAHAHA!!! Hvilket liv jeg kommer til å få!! =)
    Trekkspill i mitt <3
    Det er lenge siden jeg har ledd så godt! Gleder meg til vi blir gamle asså, og kan se at disse spådommene aldri tar feil!
    Likte ikke helt at jeg kommertil å se ut som Fat Lizz, men jeg får vel finne en løsning på problemet.. Drive me buskhopping på heltid kanskje? jaja.. 5 barn kan jo bli artig.. godt jeg har mange gode barnevakter;)

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 7:08:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Tjoms, du kan jo bare sende barna til bedehuset og lage barn på lund for jesus av dem =)

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 9:14:00 a.m., Blogger Katrine said…

    JAAAA!! Hilde, du er et geni;)

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 10:13:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Ja, jeg er et geni. Jeg kan rett og slett ikke noe for det... Hehe

    Nå skal jeg skrive prosjekt om Masai-folket... Hurra=)

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 10:14:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Må også få sagt at jeg synes litt synd på Martin, som hele tiden blir glemt... Derfor synes jeg det er på sin plass at han får en hel post for seg selv =)

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 11:40:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Siden du har tikket oss Hilde så skal vi skrive den derre tikke-posten. Men du må nok vente helt til i morra :(
    Martin du skal nok bli nevnt i den posten. På en eller annen måte, gled deg..

     
  • At onsdag, mars 07, 2007 2:02:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    dere er virkelig spådomsfulle..

    gøyal post..

    ser for meg stray!!

     
  • At torsdag, mars 08, 2007 3:51:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    ja, det var jo en lystig spådom!!
    men håper ikke alt stemmer....
    hilsen singel gutt i 22 eller 23 års alderen.

     
  • At torsdag, mars 08, 2007 3:52:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    ja det var jo en lystig spådom om Rikey boy!!! håper ikke alt stemmer. hilsen singel krøllete gutt i 22 eller 23 års alderen

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters