Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

tirsdag, januar 30, 2007

Vi kan alt...

Vi har flere evner enn de fleste aner. Ikke bare kan vi: Spille trommer og piano, få alle til å knekke seg i latter, lage gensere og samle poeng. Vi kan nemlig spå fremtiden til folk!!
De framtidsutsiktene vi kommer med nå er meget presise og korrekte. Vi legger ned bloggen vår hvis vi har feil. Vi kan dessverre ikke spå alle sammen, men hvis noen føler seg glemt så må dere si i fra.


Vilde: Denne desperate jenta kommer til å gifte seg først av alle. Men fordi hun er så desperat velger hun feil mann, og kommer dessverre til å skille seg igjen før Richard har blitt pappa.
Som yrke er vi helt sikre på at Vilde kommer til å jobbe som pianostemmer. Det er fordi hun er så utrolig musikalsk. Etter mange ensomme år her i sør, reiser Vilde opp til sitt paradis i Nord-Norge der hun finner sinn perfekte drømmemann. Han er Rein-same og kjører snøscooter. Vilde får 25 same-barn.


Hilde: Hilde tar en lang utdanning for å bli dyneselger. Problemet er bare at Hilde er en dyne selv, så derfor kan vi jo heller kalle henne en prostituert. Hilde får et hus stort av Hans Kristian til sin 25 års bursdag. Huset har veldig mange soverom, fordi hun har fått så mange barn, med like mange menn.

Audun: Audun tror han virkelig har funne drømmedama. Men på grunn av sitt dårlige syn, har han giftet seg med en homofil mann som er litt for femi. Så Audun trodde dette var en dame. Audun får ingen barn.

Anders: Anders kommer til å bli leder av Norges Nudist Forbund. Når Anders er 50 år kan du regne med at du treffer han sin Sørlandssnekke på byfjorden, uten klær selvfølgelig.



Tonje: Denne vakre, skjønne, søte og smarte jenta kommer til å gifte seg før hun blir 23 år 213 dager og 1 time gammel. Hun gifter seg med den første kjæresten hun får, fordi Tonje er kresen og nekter å få seg en kjæreste før hun kunne tenke seg å gifte seg med ham. Tonje får 1,8 barn, og kommer til å jobbe som klovn på et sirkus.

Leiras Par: Det er deres jobb. Vi tar kun i mot seriøse spådommer, slik som våre.

9 Comments:

  • At onsdag, januar 31, 2007 4:14:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Takk for spådommen ;) jeg ser frem til en lysende fremtid som sirkusartist! Dere to kommer til å gifte dere med stein arve som prest, og dere kommer til å få menge bran som dere leker masse sammen med for det kan dere best! Og så kommer dere til å synge kan du si meg hvem jeg er til bordvers!!! Dere er søte:)

     
  • At onsdag, januar 31, 2007 7:42:00 a.m., Blogger Vilde said…

    25 barn?? Det hørtes mye ut, men jeg blir jo kalt mamma allerede nå, så dere har kanskje telt med alle de som kaller meg mamma nå?? Jeg går ut fra at dere mener Audun Tufte og ikke Audun katten? Ellers er jeg svært imponert over denne evnen som dere har skjult alt for lenge!

     
  • At onsdag, januar 31, 2007 9:25:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg gleder meg!!

     
  • At onsdag, januar 31, 2007 1:29:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Synd for dere at dere må legge ned bloggen.

     
  • At torsdag, februar 01, 2007 1:01:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Jo takk, for at jeg får æren av å bli kalt prostituert. Men jeg er redd dere tar grundig feil. Men at jeg får et hus av pappa til 25års dagen det håper jeg virkelig at dere har spådd rett!

    Min spådom om dere:
    Dere kommer til og gifte dere tidlig, nærmere bestemt når leiligheten på bedehuset er ledig. Dere kommer så klart til å gifte dere på bedehuset, en vanlig lørdag på LBK. Stein Arve er så klart prest. Jeg er gjest, og dere kommer til å få ei dyne av meg i gave. Når dere har flyttet inn på bedehuset kommer dere til å få tre små barn på Lund for Jesus som dere lærer alle musikkens kunster. Det ene Jesusbarnet, som er en gutt, er en tro kopi av Øyvind, så han kan så klart sende noen fantastiske tigerblikk. Jente-barna kommer til å hete Audun og Tore og blir hestetyver. Dette fordi Katrine har lest godnatt-historie for dem.
    Dere kommer så klart til å starte eget lovsangsband, som dere opptrer med på LBK hver lørdag, siden dere er ledere der. Ellers kommer dere også til å bli TV-kokker, spådame og spåmann, og kose-spesialister. Dere kommer aldri til å flytte ut fra bedehuset, men bygge om litt, sånn at barna kan bo på nisseloftet. Og selvfølgelig skal jeg komme på besøk en gang i blandt for å telle poeng.

    Ha en fin dag!

     
  • At fredag, februar 02, 2007 8:51:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    hva med meg da??:))

     
  • At lørdag, februar 03, 2007 8:32:00 a.m., Blogger Katrine og Øyvind said…

    Du har ingen framtid...

     
  • At mandag, februar 05, 2007 12:34:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    :O

     
  • At onsdag, februar 07, 2007 2:36:00 p.m., Blogger Katrine said…

    Jeg føler meg glemt..:(
    Nå som jeg just har skrevet en lang post hvor Katrine er ganske involvert, syns jeg at jeg fortjener å få en spådom som alle andre!

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters