Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

mandag, februar 05, 2007

Bedre sent enn aldri...

Når en graver litt i skuffer og Piano-noter så er det utrolig hva du kan finne. Her er et bra eksempel på det.

Lørdag på Bibelklassen var det Leirkveld. Det var fullt hus, så noen måtte stå. Lovsangen var bedre enn på lenge. (Vi hadde jo vært i Etiopia, og ingen er jo så gode som oss til å spille.) Pianisten og trommisen var ubeskrivelig gode.
Jens Ole var å talte, vi sang leirsangen, den eneste som manglet for å sette oss i virkelig leirstemning var Anne Haaland.
Leirfilmen var veldig bra, selv om det var noen som dreit seg litt ut. Ikke oss selvfølgelig, men bl. a: ei med g-streng lengt opp på ryggen (Karoline) eller noen med litt lite tøy (Anders). På menyen stod det kake og brus. Den som Vilde hadde bakt var spesielt god.
Camilla og Rick tog mange fine bilder av oss, de kan jo aldri bli stygge. Alt kler de smokke. Nå ser vi frem til skive med banan hos Vilde.

31 Comments:

  • At tirsdag, februar 06, 2007 4:24:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg hadde jo tross alt litt tøy på meg..!

     
  • At tirsdag, februar 06, 2007 7:07:00 a.m., Blogger Hilde said…

    For et nyyydelig bilde av meg! Det er tydelig at jeg er ganske så fotogen, ja...

    Hurra for all snøen! Jippi!
    Når skal vi ha snøballkrig??

     
  • At tirsdag, februar 06, 2007 11:26:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hvis du kommer på Gimletun på torsda er vi nøyt til å ta en liten krig.. nå går jo jeg på idrett så jeg er nok kjempegod i d siden jeg er så sterk..!!!

    Ellers syntes jeg vi skulle ta en liten krig mellom Gimle og Katta...

     
  • At tirsdag, februar 06, 2007 11:32:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Snø ja, tror dere som ikke går i 3. klasse ikke bare vil synes det er positivt:D

     
  • At tirsdag, februar 06, 2007 12:54:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg liker ikke snø når d ikke er jul, jeg. D eneste positive må være at man kan døype Karoooline...
    Er forresten veldig klar for å dra til Tveit på lørdag.. Nå kan vi jo kanskje ta d som skitur??

     
  • At onsdag, februar 07, 2007 6:30:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    jaaa, vi må på Tveit til helga..

     
  • At onsdag, februar 07, 2007 9:49:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    jaaa tveit t helga (fredag) :D

     
  • At onsdag, februar 07, 2007 9:51:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Ja, vi får se om vi tar en skikkelig snøballkrig på torsdag. Da skal jeg bevise at jeg er sterkere enn deg, Øyvind! (:S)

    Hvorfor skulle ikke vi i 3.klasse synes det er positivt med snø? Har DU tenkt å døype meg eller Lisbeth??

     
  • At onsdag, februar 07, 2007 11:22:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Kan ikke meg og deg Hilde døype Lisbeth heller...??

     
  • At onsdag, februar 07, 2007 2:43:00 p.m., Blogger Katrine said…

    Om Lisbeth blir døypa og om Hilde er sterkere enn Øyvind (noe hun selvsagt er siden hun har så mye erfaring i snøballkasting fra pingvinspillet..) er egentlig det samme for meg.. Alt jeg vil er å rocke Tveit på fredag! (og selvfølgelig døype lille Karoline før den tid - du er jo tross alt 1.klassing!)

    Jeg lurer på om jeg overlever Cabaret??

     
  • At torsdag, februar 08, 2007 9:26:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Jo Øyvind, det synes jeg var en god ide! Stakkars Lisbeth som har bursdag i dag og alt... Men siden ho ikke kommer på bønnemøtet i dag, tror jeg vi må finne oss et annet mål så lenge.

    Hurra for Lisbeth!
    Og selvfølgelig for meg og Øyvind også. Og hvis du skulle være i tvil, jeg er selvfølgelig sterkest.

     
  • At torsdag, februar 08, 2007 9:37:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hehe
    Gøyal post folkens..
    Merker at jeg savner leira asså!
    Snakkes i kveld på gimletun!

     
  • At torsdag, februar 08, 2007 9:56:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg er jo sterkere enn deg Hilde... Jeg går jo på idrett og da sier d seg selv at jeg er like sterk som supermann... man du er jo ganske ster du også da...

     
  • At torsdag, februar 08, 2007 2:35:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Merker at navnet Lisbeth er blitt nevnt litt for mange ganger her inne nå.

     
  • At fredag, februar 09, 2007 9:59:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Lisbeth, lisbeth, lisbeth!

    Øyvind, du må da forstå at jeg faktisk er ganske så mye sterkere enn deg. Det er egentlig ikke noe å diskutere... Mine skøytelår er iallefall mer skøytelår enn dine!

     
  • At lørdag, februar 10, 2007 4:17:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    katrine , u kan jo bare prøve deg !!!:P

     
  • At lørdag, februar 10, 2007 5:22:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hilde, Hilde, Hilde

    Hilde, du må da forstå at jeg faktisk er ganske så mye sterkere enn deg. Det er egentlig ikke noe å diskutere... Mine skøytelår er iallefall mer skøytelår enn dine!

    Dessuten så må jo jeg bestemmer om jeg ska slutte å seile eller ikke snart. Å da må æ finne en ny idrett.. Skøyter, boksing, sumobryting, bryting, wresling, curling, Formel 1 kjøring, skihopping, bodybuilding er noen hete kandidater... spessielt den siste...

     
  • At søndag, februar 11, 2007 7:15:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Øyvind, Øyvind, Øyvind...

    Hva skal jeg si. Jeg er jo så klart mye sterkere enn deg.

    Jeg merker at jeg er ganske spent: Skal du fortsette med seiling eller vil du heller satse på bodybuilding framover?

     
  • At søndag, februar 11, 2007 8:47:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hilde, Hilde, Hilde

    Nå er de søndag kveld og æ skulle egentlig ha bestemt meg nå, men det har jeg ikke.. D er så vanskelig..
    Bodybuilding virker jo veldig gøy da.. he he..

    PS: jeg er sterkere enn deg =)

     
  • At mandag, februar 12, 2007 6:41:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Ja da sier jeg igjen:

    Øyvind, Øyvind, Øyvind
    Har du nå bestemt deg? Blir det seiling eller bodybuilding??

    PS: Du tar feil, jeg ER sterkere enn deg.

     
  • At mandag, februar 12, 2007 6:45:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hilde, Hilde, Hilde
    Jeg har ikke bestemt meg. D er vanskelig!!! Kanskje en seilende bodybuilder...


    PS: Du tar feil, jeg ER MYE sterkere enn deg.

     
  • At mandag, februar 12, 2007 6:58:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Jeg er forvirra er det Lisbeth eller Lisbeth (Solveig) dere mener?? Og når det gjelder hvem som er sterkest er iallefall Kjetil sterkere enn dere to tilsammen!! ;)

     
  • At tirsdag, februar 13, 2007 1:46:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Vilde, Vilde, Vilde!

    Det er så klart snakk om Lisbeth i den rette betydning av navnet. Ikke Solveig-Lisbeth. Ellers er det jo bare å si at meg og Øyvind kan slå Kjetil ned i støvlene hvis vi gidder. Merk deg setningen: hvis vi gidder...

     
  • At tirsdag, februar 13, 2007 1:46:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Glemte å si til deg Øyvind, at en seilende bodybuilder virker ganske skremmende...!

     
  • At tirsdag, februar 13, 2007 11:19:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg tror en seilende bodybuilder hadde gått ned!!!

     
  • At onsdag, februar 14, 2007 3:25:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hilde, Hilde, Hilde!

    Hvorfor dra meg inn i diskusjonen når du vet at det ikke er en sjans for dere å legge meg i bakknen? Og hvis du mobiliserer alle krefter tar jeg meg bare en lett joggetur på 50 meter og dere er helt utslitt (utenom Øyvind, men han står på min side, ikke på din!!!). Øyvind er kjempesterk og vil slå deg så syyyyyyyyykt!!! Og skøytelår? når begynte du med skøyter? Øyvind skøyter jo på langrennski så han har de jo (jeg og). Men du????? jeg er direkte skuffet!

    Lykke til videre med diskusjonen, men alle vet hvem som er sterkest! GUD!

     
  • At onsdag, februar 14, 2007 8:54:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Kjetil, Kjetil, Kjetil!

    HVorfor blander du deg opp i dette? Du ble bare tilfeldig nevnt. Og Øyvind er på MIN side! Sier du forresten at jeg er treig eller har dårlig kondis?? Dette kan jeg ikke finne meg i. Dessuten er lårene mine FULLE av muskler, selv om skøyting ikke er min sterke side. Men jeg kan da gå på ski!! Nei, dette var skuffende uttalelser fra en formann...

    Øyvind, sammen er vi sterkest! Bare Gud slår oss der!

     
  • At onsdag, februar 14, 2007 9:07:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Øyvind er sterkest av alle, han går jo på Idrett..
    Eller vil nok heller si at Leiras Par er sterkest, morsomst og best..

     
  • At lørdag, februar 17, 2007 3:29:00 a.m., Blogger Katrine og Øyvind said…

    En ny post er rett rundt hjørnet..

     
  • At lørdag, februar 17, 2007 4:36:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Hurra!

     
  • At søndag, februar 18, 2007 10:06:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    det er på tide.

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters