Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

søndag, februar 18, 2007

Tiden etter Cabaret og prøver

For dere som ikke har fått dere det, så holder tredje klasse på musikklinja på med å spille musikalen Cabaret. Den er veldig kjedelig, og det er alt for lite klang i mikrofonene (mener Richard).
I tilegg til alt dette, finns det en Idrettslinje i Kristiansand. Mærmere bestemt Gimle VGS. Det er der alle de spreke og sterke elevene går (slik som Stray og Frigstad). Der er lærere noen ganger veldig rare og bestemmer at alle prøvene skal være på likt.

Så Leiras Par har derfor er tidregning som er før og etter Cabaret. Så her er en liste over ting vi skal gjøre etter Cabareten og prøvene er ferdig:

- Leke bli-kjen-leker
- Være på Hovden
- Feire Valentine`s day (vi fikk jo ikke tid pga Cabaret og prøver)
- Gå på skitur og grille pølser
- Gå på hyttetur til Homborsund
- Gå lange turer med votten
- Spille sammen på Bibelklassen
- Bake kaker hos Richard
- Lage middag til Hilde og Solveig
- Være med på Agderstrand-turen (kanskje)
- Overnatte hos Karoline på Tveit
- Samle poeng (Hvor mange poeng har vi??)
- Sove i samme sovepose, med Hildes dyne som pute.
- Råne med Lisbeth
- Ha klappe-leken
- Gå på Kino
- Gjøre gøye ting sammen!

23 Comments:

  • At søndag, februar 18, 2007 1:35:00 p.m., Blogger Vilde said…

    Ikke bare syns Richard det var for lite klang, han sovna jammen også!!

     
  • At søndag, februar 18, 2007 2:29:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Dette er skikkelig dårlig gjort!!! Visstnok var dere litt uheldige med forestillingen dere gikk på, men vi fortjener bedre reklame enn dette. Dere skulle visst hvilken festforstillling vi hadde i kveld, som var full av energi og ekte spilleglede. Og for dere som ikke vet dette, så sovnet ikke Richard, han skrev bare en melding for å si til alle hvor bra det var. Det er bra altså, bare spør Eline, Tone eller Ida som var der i kveld.

     
  • At søndag, februar 18, 2007 2:34:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Bli med på Agderstrand-turen! Og bare så det er sagt: Fristen for å si endelig ja er 1.mars (etter det går det dessverre ikke an å ombestemme seg)

     
  • At mandag, februar 19, 2007 5:38:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    hei! må bare si at jeg syntes det var ei veldig bra forestilling!katja, lisbeth og maren gjorde en formidabel jobb!!.... og helt umulig å klare å sovne!! det var kjempe spennende....og syntes ikke dere skal være misfornøyd med forestillingen!syntes det var knall!!hoftane til LIsbeth,det dristige korsettet til maren og de heftige rytmene til katja....er absolutt å få med seg!! Richard

     
  • At mandag, februar 19, 2007 5:47:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    det står "bake kaker hor Richard" betyr hor.... for eller hos RIchard??? dere må gjerne bake kaker til meg, men dere er også velkomne til meg... for å bake.... bare kjøp inn alt dere trenger!!
    RIchard

     
  • At mandag, februar 19, 2007 7:13:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Takk Richard:D det er godt noen støtter oss, skal ikke nevne navn på dem som ikke gjør det.

     
  • At mandag, februar 19, 2007 7:31:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Så da er det ikke vits å sette av tid til Cabaret?? :p

     
  • At mandag, februar 19, 2007 12:06:00 p.m., Blogger Hilde said…

    Joda Cabaret var gøy! Når det er sagt så ville jeg ikke sett det mer enn en gang...

    Gleder meg masse til dere skal lage middag til meg og Solveig! Ellers er det vel bare å si at Agderstrand-tur er det lite vits å dra på, for jeg skal jo ikke der. Så da kan dere like godt bli hjemme og kose dere mens dere har klappeleker.

    Ha en alletiders dag!

     
  • At mandag, februar 19, 2007 1:54:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hilde du er frekk!!! Hva er det for en ting å si? selv om man kanskje tenker det med selv selv, betyr det ikke at alle andre må få vite det. Du skal vite at jeg finner på gøyere og gøyere ting å gjøre for hver gang.

     
  • At tirsdag, februar 20, 2007 12:52:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Prøver er en Nei-ting!

    i motsetning til Cabaret. det var ganske så bra, må jeg si!

    og ja, Agderstrand turen blir dønn bra!

     
  • At onsdag, februar 21, 2007 11:39:00 a.m., Blogger gjermund said…

    hilde, nå skaper du bare sur, dårlig, kjedelig, stusselig, kjip, og ikke minst uggen stemning ved å anbefale folk å bli hjemme fra agderstrandturen.

    La oss heller si det sånn: jeg kommer på agderstrandturen. Det er derfor bare å melde seg på folkens

     
  • At onsdag, februar 21, 2007 1:28:00 p.m., Blogger Vilde said…

    Og jeg kommer også! Og jo, Richard sovnet, han sier selv han skrev melding, men vi vet alle at han rett og slett tok en lur under "i morgen er verden min" med "unge menn".

     
  • At torsdag, februar 22, 2007 1:11:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    SAVA får et vær!!! jg er da snøff inne og har ikke mulighet til å komme meg på skolen:P går altår ikke busser:P jeje sånn er d å bor på tveit:P

     
  • At torsdag, februar 22, 2007 5:18:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Haha!! d er jo veldig, veldig vittig!
    Jeg gadd ikke gå på skolen i dag, bare for å ha de to første timene. Satset på at bussen ikke hadde kommet før de timene var slutt uansett..
    Det blir spennende å se hvor mange som kommer på Cabaret i kveld. Siste forestilling!!! Endelig!!!

     
  • At torsdag, februar 22, 2007 7:28:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Bussen fra Lund til Vågsbygd tok idag 50min. Lurte på om vi kanskej skulle ta skiene fatt når vi skal ut til forestilling Katrine.

     
  • At torsdag, februar 22, 2007 9:41:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Lager dårlig stemning?? Jeg?? Jeg er bare realistisk og ganske så nytenkende =)

    Agderstrand blir sikkert fint, men siden ikke jeg skal dit, er jo noe av poenget borte for min skyld.

    Og ikke minst, hurra for cabaret!

     
  • At torsdag, februar 22, 2007 1:40:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hilde, nå mæ du ikke se så liberalt og nytenkende på alt...
    La oss heller ta vare på det gode vi har og bygge på det..
    Hehe...

    Agderstrand blir rett og slett heilt kongle..

     
  • At fredag, februar 23, 2007 12:18:00 p.m., Blogger Katrine said…

    Hurra!!
    Cabaret er ferdig, slutt, the end, finito! Aldri mer, ALDRI mer trekkspill for min del! jeg har fått nok, mer enn nok! men den fløyta kommer jeg til å savne.. tror jeg må skaffe meg ei sånn ei til russefløyte;)
    Hovden blir forresten gull!

     
  • At fredag, februar 23, 2007 1:04:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Tenkte det var på tide med litt sympati til Øyvind, håper det gikk greit på alle prøvene dine. Ellers så tror jeg ikke akkurat at jeg kommer til å savne lyden fra trekkspillet så mye nei

     
  • At lørdag, februar 24, 2007 12:35:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Øyvind, har du fortsatt influensa? Det er fæle greier...

    Ellers gleder jeg meg masse over all snøen,og må si at jeg savnet dere to under lekinga etter ungdomsgruppa i går.

     
  • At lørdag, februar 24, 2007 3:39:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Nå er jeg endelig blitt frisk. Det er så kjedelig å være syk.. det eneste du orker er å se på TV og det er ikke så gøy. Men det er jo VM på ski, og det hjelper litt. men det er ikke så gøy det heller når du har sett reprisen for femte eller sjette eller 23 gang.

    Den en prøven jeg hadde gikk sånn passe greit og den andre prøven hadde jeg ikke fordi jeg var hjemme og så på TV og spiste halstabletter.

    Men nå skal jeg jo snart på Hovden og det blir jo gøy..

     
  • At lørdag, februar 24, 2007 4:01:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    ååå LBK i kveld blir såå konge!!! karin er ei super jente!! sabla.
    synn jg er snødd inne nok engang.. alle busser er innstilt!!:((( d er såå typisk!!

    bra på ug i går??

     
  • At søndag, mars 04, 2007 1:43:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Så dårlige dere er til å oppdatere bloggen for tiden

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters