Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

søndag, mars 25, 2007

Hyttetur refferat

Vi hadde også veldig lyst til å være med på Agderstrand-turen, men det fristet ikke å reise til Danmark uten dyne. Den er nemlig i Bergen. Så derfor dro vi på Agderstrand-tur til Homborsund.Vi tok buss bort til Omre, der stod Bestefar og ventet på oss, for å kjøre oss helt frem til hytta.
Velkomstkomiteen besto av kusina til Øyvind, som hadde fått seg nytt perlekjede. Hun pratet som en foss, og vi prøvde så godt vi kunne å tyde den innviklede Grimstad-dialekten.
Kvelden gikk bl.a. til å skrive russeomtale til Liesbeth (Gled deg!!!) Så lagde vi jo middag og så på fotballkamp. Hilde syntes dommeren liknet på en rotte, men det viktigste var at Bosnia knuste Norge 2-1. Etter dette klatret vi i noen trær, som kanskje ikke var så veldig lurt... En blir nokså feite av all den gode maten.

Tidlig søndag morgen sto vi opp for å trekke garnene. Det ble en brak-suksess. To døde torsk, en flyndre og litt tang.

Vi har jo lært at det er viktig å leke mye. Så resten av tiden gikk med til å leke Blitz:










Vi håper jo såklart at dere som har vært i Danmark på Agderstran-tur eller med Gimletroll-tur har hatt det like bra som oss!!!

16 Comments:

  • At tirsdag, mars 27, 2007 12:15:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Joda, har lest omtalen.... Ellers er det godt å se at dere har det så gøy sammen, dere er skjønne. Er ganske imponert over cooper- løpinga din idag Katrine, når man ser på hva osm skjedde med treet.

     
  • At tirsdag, mars 27, 2007 12:41:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Ja..imponert over løpinga de også Lisbeth...når man ser på hvordan du så ut under musikalen..

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 7:31:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Dette så veldig arti ut! Synd jeg ikke var med... Tipper det raste på med poeng jeg ikke fikk telt. Men men, ser du har klippa deg øyvind! Det ser veldig fint ut på bildene, er Knut Frode fornøyd nå?

    PS:
    - Jeg så en katt i buskene
    - Vi prøver å lokke den ut

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 8:07:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Nå er endelig pappa fornøyd.. Det tok jo ganske så lang tid før han la merke til at jeg hadde klippet da, selv om han hadde mast om det kjempelenge. Men sånn er det jo alltid..

    De var dumt at du ikke var med Hilde, poengene er jo veldig viktige for oss vet du. Så var det jo iskaldt om natta uten noe dyne!!!

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 9:18:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Dere holdt vel hverandre varme... Lekte dere bare blitz?? Dere fikk jo mange forslag før dere dro... Håper der hadde det gøy uansett=)

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 10:29:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Ja det er gjerne sånn med fedre. De er ofte litt blinde. I mitt tilfelle kan jeg si at faren min er litt døv...

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 11:31:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Fint smil på blitz-bildet, Øyvind:)

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 1:10:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Min far er både blind og døv..

     
  • At onsdag, mars 28, 2007 2:11:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    GodHytteTurPostFolkens..
    Gøy å se at dere har det bra..
    Fine bilder.
    Dere er bra folk!
    Stå På!!!
    Sneeiiks på Gug i morgen..

     
  • At torsdag, mars 29, 2007 8:30:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Skjønner ikke at du er så god til å merke detaljer Hilde på bildene våre...
    Kanskje derfor du er verdens beste poeng teller???

     
  • At torsdag, mars 29, 2007 12:15:00 p.m., Blogger Hilde said…

    Jeg har øynene med meg ja! Derfor er jeg den perfekte poengteller. Kan jeg spørre hva det er dere ser på på tv på det ene bildet. Der noen så en katt i buskene...lissom?

     
  • At torsdag, mars 29, 2007 12:38:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    dere to er så søde!!

    <3<3

    jg har fått tågskinner ( tut tuuuutt:P)

     
  • At torsdag, mars 29, 2007 12:48:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg har ikke peiling på hva vi ser på.. Men det er TV-Norge hvertfall.
    Min fantastiske klister hjerne er koblet ut for tiden så derfor husker jeg ikke det..

    Grattis Karoline!!! Nå skal du mobbes!!! he he :):):):):) Du er jo faktisk på terrorlista vår!!

     
  • At fredag, mars 30, 2007 4:04:00 a.m., Blogger Kjetil B said…

    hey hey hey!!!
    endelig har små jenta fått tågskinner!!! endelig er du ferdigutvokst så du kan endeig få rettet opp....haha

    Nei, det gjør vel ikke så mye!

     
  • At lørdag, mars 31, 2007 7:13:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hvis jwg var deg, Karoline, ville jeg bare revet ut alle tennene og satt inn sånn tenner som Anders har..

     
  • At lørdag, mars 31, 2007 3:13:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    hehehehehe... SYKT bra !!!!
    burde kanskje gjøre d !! tennene er jo blitt ganske løse etter jg fikk d, så da er jo ikke så vanskelig da:P hohoho

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters