Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

tirsdag, mars 13, 2007

Leiras Par og andre par...

Preben og Siren:

Endelig fikk Preben seg en kjæreste så han kunne lære seg å kysse.. Og det har han blitt god til. Siden Preben og Siren ble sammen, har de vært uatskillelige..Det er litt dumt for oss, for det ser snart ut som de tar oss igjen i poeng-konkurransen, vi må skjerpe oss!!

Ribefamilien er kjent for å finne seg yngre jenter, eller eldre (Sebastian), men Preben fant seg heldigvis ei som er like gammel som han...eller vent nå litt..Siren er jo ett år yngre, eller var det 2?? La oss tenke..Det var visst 3, eller nei 4 ÅR YNGRE!!!!! Preben, har du egenltig fått deg kjæreste, eller har du blitt pappa, uten å fortelle det til oss???


Karoline og Magnus

I alle år har Karoline flydd etter alle verdens gutter, og endelig fant hun en som var dum nok til å si ja.. Eller har han egenltig det?? Men dere har jo kysset, og da er dere jo sammen, det mener i hvert fall Kjersti. Eller var det omvendt?? Karloline har alltid stilt høye krav når det gjelder gutter, og endelig har hun funnet en som oppfyller alle kravene..Han er fra Vennesla, spiller i korps og synger i kor..I tillegg til alt dette har vi hørt rykter om han elsker basarer, liker å hekle, og driver aktivt med sportsdans. Med andre ord er han Karolines bedre halvdel!!! Vi gleder oss til Karoline tar han med til Bibelklassen, og lover og ta han godt imot!!!
Magnus


Leiras Par

Hvis du har vært på utkikk etter det perfekte par, trenger du ikke lete lenger.. Det kom som en stor overraskelse på alle at dette paret fant hverandre, og ingen ville tro dem da de fortalte at de var blitt sammen, men så feil kan man altså ta... De har egenskaper som alle misunner dem: De kan seile på seilbrett, spille piano og trommer, skrive særdeles gode bloggposter, sende skumle tigerblikk, danse, være snille mot vennene sine, sove i samme sovepose, leke gjemsel under et teppe, ha det gøy på et lite loft i flere timer, kjempe i flere timer for å få tak i små ting, bla. en dyne, de har tre hjerter til sammen og det merkes, så må det jo også sies at de veldig kreative og ikke minst veldig ærlige, spessielt når de skriver bloggposter...

Sitat Stein Arve: ”Jeg tror jeg blir skuffet hvis ikke dere gifter dere og får ti barn”..

27 Comments:

  • At tirsdag, mars 13, 2007 2:26:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Det må dere leve opp til også!!!!! (Stein Arves sitat altså)Men tror dere vil få litt problem med å finne barnevakt(er)

     
  • At tirsdag, mars 13, 2007 2:41:00 p.m., Blogger Katrine said…

    Jeg er så enig så enig!! dere to tak kaka! Nok en herlig post! Jeg må si jeg gleder meg og til å treffe denne Magnus.. Han må være litt av en fyr.. For Karoline er rimelig kresen! Så det bli stas! Jeg og Torstein kan gjerne være barnevakt, så det er ikke noe stress;)

     
  • At tirsdag, mars 13, 2007 2:52:00 p.m., Blogger torstein said…

    Barnevakt hva er det du sier:P
    Ti barn er rimelig livatt;)

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 1:24:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Ti barn er mye ja, og tenk deg når de i tillegg er barna til Øyvind og Katrine! Jeg har en følelse av at de kanskje ikke kommer til å like å sitte stille... Lykke til som barnevakt!

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 1:46:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Karoline kresen? Jeg spør bare et spørsmål... Hvor mange har hun likt syyyyyykt godt (nesten forelska) de siste par månedene?

    tror det er bra hun endelig har funnet seg en. :-D

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 1:46:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    magnus er topp!!!;)
    han kommer på wake up til lørdag:))
    weee<3

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 7:00:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Siren + Preben <3<3<3<3<3

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 9:16:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Må bare si at i min Etiopia dagbok skrev jeg følgende: "Lurer på åssen barna til Katrine og Øyvind kommer til å bli?" Sitat slutt

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 9:19:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Det er jo BARE 3 år forskjell da..:P (mellom Siren og Preben)
    Ps: Steike å godt de passer sammen, som skapt for hverandre...<3

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 1:12:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    bra post kathrine og øyvind;)
    (igjen)
    det med preben og siren er vel over grensa spør du meg..
    gesh alstå, hadde ikke tatt betaling for å være sammen med noen som var så mye yngre som i disses tilfelle. siren er faktisk ikke "lovling" ei gang

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 2:03:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hold kjeft!! :P

     
  • At onsdag, mars 14, 2007 3:16:00 p.m., Blogger Katrine said…

    Jeg har aldri lovt NÅR vi kan sitte barnevakt! kanskje jeg "ikke kan få det til" før de er voksne og flytter ut?? hvem ved?

    Og Karoline er faktisk ganske kresen når det kommer til stykket! JEg merker at forventingene til denne Magnus bare stiger og stiger..

     
  • At torsdag, mars 15, 2007 4:17:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg syns Preben og siren er det bra par! Aldersforskjellen er jo ingenting. De er så bra sammen.
    De andre parene vet jeg ikke heeeeelt.;-)

     
  • At torsdag, mars 15, 2007 6:19:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    ble ikke dette vel sarkastisk, dere må ikke være så dømmende!
    tre år forskjell er fint!
    alder er bare et tall!!!!!!!

     
  • At fredag, mars 16, 2007 8:51:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Jeg skal ikke uttale meg om alder, men om antall barn. I følge Øyvind og Katrines spådom skal jeg få 25 barn! Hvis noen trenger barnevakt er det meg!

     
  • At fredag, mars 16, 2007 9:36:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Alle får mange barn ifølge Øyvind og Katrine. Må si meg litt enig med stein arve, og sier at jeg også blir ganske så skuffa hvis ikke dere gifter dere....

     
  • At lørdag, mars 17, 2007 8:17:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Jeg å!

     
  • At lørdag, mars 17, 2007 9:22:00 a.m., Blogger Katrine said…

    Jeg å! Sees i kveld folkens!

     
  • At mandag, mars 19, 2007 5:40:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    jeg åå...å å å å

     
  • At mandag, mars 19, 2007 5:58:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    hei!!
    dere har magne bra poster, men jeg syntes absolutt at endel ting i denne posten, gikk langt over streken. jeg syntes dere skal leve opp til de standarne dere sier dere har, og da må dere ikke rakke ned på andre!! hvis preben og siren har det fint, så er jo det bra!! og hvis karoline er lykkelig og enelig har funnet sin drømmepris, så er jo det topp. bra at dere holder oss oppdaterte, men er ikke alle ting vi tregner å vite, ihvertfall ikke det som er ment som dritt!!

     
  • At mandag, mars 19, 2007 8:27:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hei anonymous!!!
    Hvis det er noe i denne posten du ikke vil vite, får du bare lukke øynene.
    Må bare opplyse om at ingenting i våre poster er ment som dritt..
    Hvis noen føler seg støtet av postene våre, ber vi om at de sier i fra..
    Vi er også meget lykkelige både på Preben og Sirens og på Karolinens vegne, og vi blir skuffet dersom ikke de gifter seg og får ti barn..

     
  • At mandag, mars 19, 2007 8:28:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    helt enig med den siste anonymusen der;-) Skjerp dere :p Hilsen Ida

     
  • At mandag, mars 19, 2007 8:31:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    ...mente egentlig at folk som skriver annonyme kommentarer her må skjerpe seg.. det er ikke noe koselig med drittslenging.. (men posten til Øyvind og Katrine skjønte jeg jo at var tull;-)) hilsen ida

     
  • At mandag, mars 19, 2007 12:48:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Øyvind og Katrine er alltid snille! Tuller mye , men er alltid snille innerst inne =)

     
  • At mandag, mars 19, 2007 1:54:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Det var veldig koselig og snillt sakt av deg anonymous.. Det er jo sånn vi håper dere forstår oss som.
    Håper jo for all del at det er ingen som misforstår oss med blogg-skrivingen vår.. d hadde ikke vært noe greit..

     
  • At tirsdag, mars 20, 2007 4:09:00 a.m., Blogger Bjørn Stian said…

    ...og det er visst flere her som ikke har fått med seg tre-års-regelen som ble innført i 84-gjengen for en tid tilbake... Jeg nevner i fleng: Martin og Silje (3 år, lykkelig gift), Maren og Bjørn Stian (3 år, ikke gift)... Ja, det var vel det... Så Siren og Preben: Dette ser lovende ut:)

     
  • At tirsdag, mars 20, 2007 10:35:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Søren, da ryker de i 8 klasse...

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters