Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

torsdag, april 05, 2007

Topp 5 liste

VI har jo vår kjente terrorliste som er veldig bra og truende. Men nå vil vi vise at vår kjære blogg kan brukes til mer enn å drite ut folk.
Vi har jo veldig mange venner og her kommer topp 5 listen vår.

1. Tonje Sæbø
Du er vår aller beste venn og største forbilde. Det er fordi munnen din er så liten og du er likeså. Du er veldig god til å synge, noe vi misunner deg for. Vi gleder oss til at vi skal gifte oss med deg. (Hvor mange poeng får vi da Hilde???)
Vi elsker DEG!!!!!

2. Marius Fosselie
Du er vår trofaste venn, lydmann og livvakt. Du svikter oss aldri. Vi er så glad for å ha deg som vår nest beste venn. Hvis du vil høyere opp på lista så må du slutte å ødelegge hendene våre, men vi skjønner det blir vanskelig. Du er jo så utrolig sterk.
Hva skulle vi gjort uten deg??



3. Hilde Arnesen
Vår aller kjæreste dyne. Uten deg hadde vi fått mange søvnløse netter. Ditt strålende smil og trillende latter får oss alltid i godt humør.
Du er utrolig myk og god.



4. Anders Bekkevoll
Uten deg hadde vi kjedet oss i hjel. Du finner alltid på noe spikk og sprell. Hvem andre enn deg er det som løper rundt i g-streng eller enda mindre tøy?? Du får oss alltid til å le, så fortsett ned det.
Vi gleder oss til å se deg naken på vannski.

5. Lisbeth Senumstad
Det er dessverre ikke noe positivt å skrive om deg. Vi trakk nemlig lodd om sisteplassen på lista. Gratulerer med 5. plassen!!!

26 Comments:

  • At fredag, april 06, 2007 9:20:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Nå tror dere kanskje jeg skal komme med en litt halspydig kommentar, men jeg skal faktisk bare si at jeg er svært fornøyd med å ha kommet på listen.

     
  • At fredag, april 06, 2007 11:43:00 a.m., Blogger Katrine said…

    Æsj asså! alltid har jeg så uflaks med sånne trekninger... Forresten så er vi alle elsket av Gud, Lisbeth, så det er liksom ikke grunnen til at du havnet der.. Du hadde rett og slett bare flaks! noe jeg tydeligvis ikke hadde..:(

     
  • At fredag, april 06, 2007 3:06:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg trodde du skulle komme med en helspydig kommentar, Lisbeth!! Men bra du klarer å glede deg over små ting:)

     
  • At lørdag, april 07, 2007 3:20:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    javeeel dere! artig å lese om deres livets-festut.Blizt for to hørstes jo mest moro ut...hehe

    Klare for ny leir? Æ er SÅ klar! Og band-paret håper jeg er like engasjert!

    Klem fra ho anne haaland

     
  • At lørdag, april 07, 2007 3:36:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Vi er kjempe klare, og like engasjerte som alltid!!

     
  • At lørdag, april 07, 2007 5:11:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Alle kan ikke ha flaks. Men stemmer vi for å at 5. plassen blir trukket om igjen siden Lisbeth er så frekk;) Skal vi ta frokost igjen snart?? Denne gangen kan en av dere lage. Ferske egg fra høna til Katrine hadde ikke vært så verst...
    Når det gjelder poengene deres har vi helt kommet ut av tellingen - det er så mange. Har fortsatt den opprinnelige listen, men der har dere "bare" 408 poeng. Vi runder det til 500 da??

     
  • At lørdag, april 07, 2007 5:13:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Hurra Hurra!! Jeg er dypt rørt over å ha kommet på lista deres! Nå skal jeg feire i flere dager, og rope høyt hurra mens jeg fortsetter og være myk =)

    Har dere hatt en fin påske?

     
  • At lørdag, april 07, 2007 5:17:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg er klar som et egg for frokost!!
    Men ved ikke om vi våger å prøve å lage en som skal måles opp mot din fabelaktige frokost, Vilde!! Tror d et best at du lager den, så slipper du å bli skuffa....500, var litt lite, men nå skal vi jo snart gifte oss med Tonje, så da strømmer nok poengene inn igjen...

    Og ja Hilde, vi har hatt ei fin påske, men vi har jo savna dyna vår, da...

     
  • At lørdag, april 07, 2007 6:04:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Åffer er jeg plutselig frekk? Dere skulle bare visst... Men jeg deler gjerne plassen med både Vilde og Tjomsland, og vi er alle elsket av Gud, selv om vi tydeligvis ikke er det av visse redaktører av denne siden. Katrine Torvik har rett, etter at jeg har blitt kjent med Katrine og Øyvind har jeg lært meg og glede meg over de små ting, men også å snu det som kan virke litt negativt til å bli positivt.

     
  • At lørdag, april 07, 2007 7:42:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Du er elsket av oss også Lisbet!!Du fikk jo tross alt 5.-plassen, selv om vi ikke fant på noe positivt å si om deg...
    Og vi elsker Selvfølgelig Tjomsland og Vilde også, men det sier seg jo sjøl at vi ikke kan få plass til alle på en topp 5-liste...

     
  • At søndag, april 08, 2007 3:53:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Poeng har dere masse av! Men jeg advarer dere mot å gifte dere med Tonje. Husk at involvering av en tredje person gir minuspoeng. Jeg gleder meg veldig til meg og Solveig skal få middag! Når blir det??

     
  • At søndag, april 08, 2007 5:12:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Der må jeg faktisk si meg enig med Hilde, tredjeperson = minuspoeng... På lista står det at det er -5 poeng, men jeg tror at en så alvorlig ting som å gifte dere med noen andre enn dere selv vil bety betydelig flere minuspoeng. 550 da? Er det ca rimelig??

     
  • At søndag, april 08, 2007 6:36:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    550 poeng... hmmm.. det tilbudet må vi tenke oss godt om før vi svarer noe... Dat kan jo være et lure spørsmål..
    Men hvis vi får -5 poeng for å involvere en tredjeperson.. og så får vi sikkert 1000 poeng for å gifte oss, så er jo ikke det så ille..
    Da sitter vi jo igjen med 995 poeng!!! + Tonje..

    Middagen ja..
    Dere må jo bare si en dag som passer for dere, så må vi se om det passer for oss...
    Å såklart er det jo dere som bestemmer hva som skal stå på menyen..

    Å du lisbeth... vi kommer sikkert på noe fint å si om deg etter hvert.. Du må bare ha litt tolmodighet skjønner du... Men viktigst av alt er jo at du er på 5. plass..

     
  • At søndag, april 08, 2007 7:31:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Nei, nei, nei Øyvind. Dere får bare 1000poeng hvis dere (øyvind og katrine)gifter dere. Dere får IKKE 1000 poeng uansett hvem dere gifter dere med. Derfor kan dere umulig ende opp med 995 poeng + Tonje.

    Men middagen skal jeg bare snakke med Solveig om, så skal vi komme med et forslag =)

    Jeg er klar for å leke!

     
  • At mandag, april 09, 2007 12:55:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg føler meg så sinsykt beæret over å være på topp på deres liste. det er nesten mer enn jeg kan klare;) Men dere vet jo at vi egentlig ikke skal gifte oss. Virkeligheten er brutal, emn slik er det bare en gang for alle. Uansett.skulle jeg noen gang ha giftet meg med to stk. som allerede var et kjærestepar, hadde det uten tvil blitt dere;)

     
  • At tirsdag, april 10, 2007 4:41:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg føler meg også svært beæret over å være på listen. Spikk å sprell må vi nok fortsette med, selvom det egentlig faller seg ganske naturlig for meg. Kanskje det er noe galt oppi toppen, men det får andre avgjøre. Noe må det kanskje være.

    Vi får se til sommeren med nakenvannski... ;) Føler meg ganske klar. Kanskje jeg får bot for blotting å ikke kjøre for fort i år??

     
  • At tirsdag, april 10, 2007 8:48:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Jeg tipper du får bot for begge deler! Eller kanskje du får bot for å kjøre for fort med bil og blotting til sjøs? En eller annen straff bør du få uansett...

     
  • At onsdag, april 11, 2007 8:25:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    trist at ikke jeg kom på lista!!!

     
  • At onsdag, april 11, 2007 12:44:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Det er jo ganske vanskli å ta deg me på lista når vi ikke vet hvem du er... Men hvis ikke hadde du sikkert fått 5. plassen til Lisbeth..

     
  • At onsdag, april 11, 2007 10:29:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg kom på at jeg har klart bragden å bli med på både terrorlista og lista over vennene deres. Tydelig at jeg har klart noe helt utrolig!

     
  • At torsdag, april 12, 2007 7:08:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg er skuffa, skikkelig vondt inni meg og 'real disapointed' for sei det mildt...

    ... Fordi jeg var så uheldig å ikke bli trekt ut, til den siste plassen!

     
  • At torsdag, april 12, 2007 9:07:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    En straff bør du få uansett?? Dette blir trøkt ut av en prestedatter..??

    Kom forresten over dette på VG.

    Det kan være så mange som 15.000 til 20.000 personer her i landet som burde ha fått diagnosen «psykisk utviklingshemmet», men som ikke har fått den.

    Jeg frykter det verste.

     
  • At lørdag, april 14, 2007 6:37:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Aha, nå faller en del brikker på plass...

     
  • At mandag, april 16, 2007 4:43:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    haha...
    tullebokkår...

    det er topp å komme med på lista
    veldig bra det der har skrevet.

    men jeg vill bli nr. 1

    (jeg er jo best)

    -innbilske Marius

    P.s
    å hva er det for et bilde.
    kunne ikke sett værre ud.

     
  • At søndag, april 22, 2007 3:18:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hei innbilske Marius!!!

    Siden du nå (nesten) har sluttet å ødelegge hendene våre har i vurdert din plassering på lista, og besluttet at du og Tonje kan slåss om førsteplassen....

    Vi håper selvsagt du vinner, siden du er vår livvakt. Ellers må vi bytte deg ut med Tonje, og det føles ikke særlig trygt.

    Ps: Vi synes du er like kjekk som alltid på bildet;)

     
  • At tirsdag, april 24, 2007 3:30:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    hahaha!!!!!!!
    =)

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters