Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

mandag, mai 14, 2007

Seiltur med Martin

Siden vi begge i Leiras Par har litt for masse å gjøre blir vår kjære blogg litt nedprioritert. (Det er derfor det ikke har blitt noen ny post på en stund.)

Så mens dere venter på en ordentlig ny post så kan dere kose se hvordan det gikk når Martin J. og Lerias Par var ute på seiltur igjen. Trykk her

Sist gang vi var ute å seilte gikk det jo ikke så bra, som dere kanskje husker. Men det gikk jo i hvert fall ikke bedre denne gangen.

5 Comments:

  • At mandag, mai 14, 2007 12:02:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    tenkte bare jeg måtte kommentere for å si i fra at jeg fortsatt lever.

    beklager at jeg ripa opp båten litt, Øyvind...

     
  • At fredag, mai 18, 2007 9:55:00 a.m., Blogger Katrine said…

    Siden jeg var så heldig å treffe dere alle tre i egen person senest i natt(hvis nå ikke det var luftspeilinger da(!)) , så slipper jeg å være urolig for hvordan dette gikk annet enn at det var kjipt med båten din, Øyvind!

    Jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke har noen seilbåt som Martin kan kjøre i senk!

     
  • At lørdag, mai 19, 2007 6:42:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Hmmm... Tror jeg skal tenke meg om før jeg drar på seiltur med Martin. Virker ikke helt trygt det der...

     
  • At lørdag, mai 19, 2007 6:49:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Var det dere jeg leste om på dagbladet.no??

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/19/501090.html

     
  • At søndag, mai 20, 2007 6:32:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Nei d var nok ikke oss d. Men d kunne faktisk vært oss.. Så uforsiktig som Martin er bak roret så kan man aldri vite hva som skjer neste gang vi er på seiltur..

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters