Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

søndag, mai 20, 2007

1. post i "drite ut vennene våre-serien"

I en tidligere post har vi nevnt at bloggen vår kan brukes til mer enn å drite ut folk, men det er heller ikke så mye mer..

Vi skal nå starte en ny serie, som vi har valgt å kalle den ”drite ut vennene våre-serien”. Ut i fra navnet å dømme, vil den bli veldig godt likt blant våre trofaste blogg-lesere.

Med jevne mellomrom vil det komme en post hvor vi gjør alt vi kan for å drite ut en bestemt person. Dette kan være i form av bilder, eller beskrivelser av dårlige egenskaper ved den personen, eller dumme ting han/hun har sagt, eller gjort.

Med andre ord - Alle hjelpemidler er tillatt, her skal ingenting stikkes under en stol.


Denne postens utkårede er: Karoline Wadseth!! Gratulerer til deg!

Vi har alltid lurt på om det virkelig var mulig å være så blond som Tonje Sæbø, men så møtte vi Karoline, og da fant vi ut at det var fullt mulig, og mye mer enn det. Karoline er blond både inni og utenpå. Det merker man fort. Som et eksempel kan vi nevne den gangen det var snakk om terrorangrepet i London, og Karoline presterte å presse ut følgende kommentar: "Var det ikke i England det var sånn terrorangrep?..ånei, det var visst i London det."

Som alle vet er Karoline svært opptatt av det motsatte kjønn. Ofte kan det bli litt for mye av det gode, og hun har vanskelig for å bestemme seg. Mens andre nevner gutter de har likt, er det lettere for Karoline å nevne gutter hun ikke har likt. Men vi kommer ikke på noen. Karoline liker en ny gutt hver dag, noen dager også flere samtidig.

Karoline er også kjent for å bruke særdeles mye sparkel og maling. Hvem er det som gidder å bruke tre timer på badet, bare for en kveld med gjengen, og kun for å oppnå dette resultatet:

Vi lurer på om vi kjenner deg igjen den dagen du dukker opp uten sminke. Hvis det noen gang skulle skje. Vi tviler. Men vi sier som Espen. ”Du må slutte med dette tullet. Ikke tagg på Guds skaperverk!”

Karoline kjennes også igjen på den karakteristiske latteren. Eller, det er ikke bestandig like lett å kjenne henne igjen. Noen ganger kan hun forveksles med en tegneserie-figur vi kjenner bedre som Langbein. Slik ser karoline ut når hun ler:


Når vi først skal drite Karoline, må vi også nevne at hun bor på Tveit. Og som om ikke det skulle være nok, tar hun gjerne også turen til Vennesla i helgene, framfor å treffe vennene sine på det litt mer sentrale Lund.

Vi slenger med et bilde helt på tampen, bare for å gjøre ydmykelsen total.

Det er selvfølgelig også lov til å kommentere hvis det er flere som har noe nedverdigende å si om Karoline.

Så er det bare å glede seg til neste gang. Kanskje du blir den heldige da!

22 Comments:

  • At mandag, mai 21, 2007 3:16:00 a.m., Blogger Katrine said…

    Hahaha! Dette var særdeles vittig lesning må jeg si! (er det forresten slik på deres blogg også at vi snakker gratis is til første kommentator? JIPPI!!)
    Forresten så må alle komme til aulaen på Vågsbygd kl halv 12 i morra å høre på Karoline synge og spille gitar og piano!

     
  • At mandag, mai 21, 2007 6:37:00 a.m., Blogger Vilde said…

    He he he meget bra post;)

     
  • At mandag, mai 21, 2007 6:39:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Hahaha! Veldig gøy! Men jeg må si at jeg synes litt synd på Karoline... Men hurra, dette var morsomt! For vi vet jo alle om hvilke andre kvaliteter hun har, ikke lett å komme utenom lissom =)

    Ha en flott dag!

     
  • At mandag, mai 21, 2007 9:18:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    I dag på skolen la jeg forresten også merke til at Karoline også har reggis, noe vi glemte å nevne i posten, men det var kanskje like greit. Det er da måte på hvor mye stygt det er heldig å presse ut om en person i en post!

    Å bare sånn for å nevne det, så øvde jeg med Karoline til instrumentalprøven i dag, og selv om denne posten er til ene og alene for å drite ut Karoline, så må jeg bare si at ho sang utrolig bra. Så bra at jeg altså må nevne det her, selv om det er et grovt brudd på reglene.. Men. Jeg velger å tilgi meg selv. Bare for denne gang. Men det kommer til å ta helt av i morra altså!

     
  • At mandag, mai 21, 2007 10:19:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Fantastic..!

     
  • At mandag, mai 21, 2007 2:16:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    dårlig post!!!!!!!!!!! stygt gjort å drite ut folk på den måten.. henge dem ut på nettet med både navn og bilde(r). Ikke bra. skjerp dere!!

     
  • At tirsdag, mai 22, 2007 12:13:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    hehe:) men d er godt dere kan ha noen å le av!!:P
    :)))

     
  • At onsdag, mai 23, 2007 3:47:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hahaha!! Stakkars Karoline.

    Men at hun kommer til Vennesla i helgene er ikke akkurat dumt. Karoline er blitt ei skikkelig Vennesla-jente, og hun har sklidd flott inn i gjengen! :)

     
  • At onsdag, mai 23, 2007 4:16:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    må bare si at jeg offesielt gir min støtte til denne serien.

    Lenge leve!

    og øyvild, bilder skal vi ordne

     
  • At torsdag, mai 24, 2007 4:47:00 a.m., Blogger Vilde said…

    Hvem er Øyvild???

     
  • At fredag, mai 25, 2007 10:15:00 a.m., Blogger Martin said…

    Øyvild er selvfølgelig barnet til Øyvind og Ingvild. Jeg visste ikke at de hadde noe på gang jeg!
    Forresten så savner jeg noen positive poster på denne bloggen, mye drittslenging syntes jeg. Det er jo ikke no gøy....

     
  • At lørdag, mai 26, 2007 5:23:00 a.m., Blogger Katrine said…

    Blogge-gjemsel!!
    Se min blogg for nærmere beskrivelse..

     
  • At onsdag, mai 30, 2007 12:41:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Var Vilde neste person ut, eller åssen lå det an??

     
  • At onsdag, mai 30, 2007 3:57:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Nå syntes jeg du spørr veldig vanskelig.. tror nesten vi må ta et familie-råd på akkurat det der..

    Men du kan ikke se bort i fra at det er Vilde som dukker opp i neste post.. Det er det ingen som vet..

     
  • At onsdag, mai 30, 2007 8:23:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    syns d er på tide å skrive en ny post nå :P

     
  • At onsdag, mai 30, 2007 1:05:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Synes ikke jeg..jeg blir så glad når bildet av deg er det først jeg ser når jeg går inn på bloggen!!!

     
  • At torsdag, mai 31, 2007 11:01:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    heheh

     
  • At torsdag, mai 31, 2007 12:36:00 p.m., Blogger Vilde said…

    Æsj dere vet jo alt om meg uansett... Jeg foreslår Anders, jeg!

     
  • At fredag, juni 01, 2007 10:17:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Det er jo umulig å drite ut Anders..blir i hvert fall litt av en utfordring. Den gutten blir jo ikke flau for noe!!

     
  • At fredag, juni 01, 2007 12:03:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Da var det egentlig på tide å lese til MO eksamen, men istedenfor bruker jeg tiden på å søke etter meg selv på google. Jeg får noen treff, og hva er ett av dem? Det som kommer opp er: "lisbeth, det er egentlig ikke noe positivt å si om deg". Ikke det at jeg tror så mange kommer til å søke etter mitt navn på nettet, men det er jo veldig koselig å vite at det er det som vil dukke opp.

     
  • At fredag, juni 01, 2007 12:39:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    hahahaha!!!!
    Det beste jeg har hørt på lenge!! jaja..du kan jo i hvert fall takke oss for at det i det hele tatt kommer opp noe når du søker på navnet ditt på nettet..
    Mo er synd, og jeg akter ikke å bruke helga mi på det, selv om et mest sannsynlig er det som kommer til å skje..I dag jobba vi i gruppa vår hos Heidi, og vi bare spiste. Chips og dipp, kjeks, sjokolade, pizza og banan..Det var godt..

     
  • At lørdag, juni 02, 2007 6:05:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg foreslår Vilde på sterkeste, når hun foreslår meg. Å drite ut meg kan dere jo forsåvidt gjøre, men det tror ikke det er samme effekt hos meg som hos Vilde. Men, det hadde jo vært gøy hvis dere traff et ømt punkt hos meg... Det kan jo være det er et langt det inne!

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters