Leiras Par

Barna på Lund for Jesus

mandag, oktober 02, 2006

Etiopia tortur...

Det er jo en gjeng i fra GUG og LBK som skal til Etiopia om noen dager. Vi har ofret mye tid til å samle inn penger til en frisørsalong. Ikke nok med at vi har brukt masse tid og penger på å komme til Afrika, så må vi pines også. Hverfall noen av oss...
Det er vi smarte som blir pint. Vi som tar diaree vaksinen...
Det tror jeg er noe av det værste jeg har smakt noen gang. En blanding av råtten fisk, gamle urter, vitamin B og C og litt brus uten kullsyre... osv...
Det smaker rett å slett dritt...

Hvorfor vi tar da denne frivillige vaksinen spør du nok da? Det er fordi vi skal stå å le av alle som ikke har tatt den, når de har diaree og må sitte på do og gjøre sitt æren i et lite hull i bakken...

Men nå er det ikke lenge til vi drar... og jeg gleder meg som en liten unge...:-)

12 Comments:

  • At mandag, oktober 02, 2006 11:51:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Den derre drikke vaksinen smaker jo faktisk ille. Bra beskrivelse.... Gleder meg til Etiopia nå.

     
  • At mandag, oktober 02, 2006 2:03:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

     
  • At mandag, oktober 02, 2006 2:06:00 p.m., Anonymous Anonym said…

    jeg hadde forestilt meg det værste når jeg skulle drikke den vaksinen, så jeg ble faktisk positivt overrasket! syns nesten det smakte litt godt jeg... Men egentlig tror jeg ikke det hjelper noe...vedder 10 kr på at vi får like mye diare og blir like syke uansett om vi har tatt den eller ikke! :P

     
  • At tirsdag, oktober 03, 2006 1:51:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    jeg syntes at det er litt rart at folk som skal til etiopia turen ikke tør å stå fremm, ( se øverste innslag) Håper dere får en kjempe fin tur....

     
  • At tirsdag, oktober 03, 2006 2:33:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Ønsker dere veldig godt tur!!! håper dere får det kjempefint!! gleder meg til å høre, fra dere!!
    GOD TUR!!!! hilsen Richard

     
  • At tirsdag, oktober 03, 2006 6:20:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Ja, min siste dose drikkevaksine er nå fortært. Det smakte enda verre denne gangen. Jeg får stadige raper med dårlig smak av vaksine. Huff og huff! Men det er jo, som du sier, de smarte som går gjennom denne torturen. og vi kan jo stå å le av de som blir syke. For det har iallefall ikk ejeg noen planer om å bli! Glæder mig!

     
  • At tirsdag, oktober 03, 2006 8:00:00 a.m., Blogger Martin said…

    drit i dah....

     
  • At tirsdag, oktober 03, 2006 9:29:00 a.m., Blogger Hilde said…

    Jeg skriver gladelig under på den du, Uggis!
    Glem ikke: to ugg osv...

     
  • At onsdag, oktober 04, 2006 7:09:00 a.m., Blogger Katrine og Øyvind said…

    så sykt bra at du har klart å skaffe musikken t verdens beste dramastykke!!! Gleder meg noe helt utrolig t å framføre d =)

     
  • At søndag, oktober 22, 2006 9:23:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Dere skulle bare ha holdt for nesen så hadde dere ikke merket noe annet enn litt bringbærsmak på slutten,synd for dere.

     
  • At mandag, oktober 23, 2006 5:08:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Heia!!! og velkommen hjem alle Etiopia farere!!

    hvordan har dere hatt det? vi har ihvertfall savnt dere her hjemme. jeg håper at dere har hatt det kjempe fint, og opplevd masse. jeg gleder meg til å høre om hvordan dere har hatt det. og jeg er forresten veldig spent på hva "leiras par" har kjøpt til meg.... for dere lovte jo det.
    Ellers så kan jeg si at jeg har sett igjennom leir filmen..... og Ferdinan og Espen har gjor en fantastisk jobb!!! GLEDER MEG SINNSYKT TIL LEIR KVELD!!sist møte var vi 100 stykker,og håper det kommer like mange til lørdag!!
    en annen ting jeg gleder meg til er at denne siden blir oppdatert, .... og det blir den vel snart!!!??? har håpet på det i 2 uker nå.....
    hjertelig hilsen Richard

     
  • At tirsdag, oktober 24, 2006 1:33:00 p.m., Blogger Katrine og Øyvind said…

    Vi jobber med saken..

     

Legg inn en kommentar

<< Home

 

Hit Counters